Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 43 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Далєвська Л., Цаплюк Я. Вивчення впливу нейромаркетингу на поведінку споживачів
Джерело: http://www.vtei.com.ua/doc/27.pdf |
Громова Ю. І., Началова Є. М. Нейромаркетинг в міжнародній маркетинговій діяльності компаній
Джерело: https://kneu.edu.ua/ua/confere_nce/conf_0415/ |
http://visnyk-onu.od.ua/journal/2013_18_4_2/42.pdf |
Сабіщенко О. В., Скрипник А. В. Моделювання вітроенергетичних потужностей як основи децентралізації енергопостачання
Джерело: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/eko/19nov2016/56.pdf |
Миколайчук І. П. Формування механізму економічної стійкості підприємства
Джерело: http://ir.stu.cn.ua/bitstream/handle/123456789/11752/106-110.pdf?sequence=1 |
Кузьміна М. М. Розвиток вітроенергетики в Україні
Джерело: http://econtlaw.nlu.edu.ua/wp-content/uploads/2015/12/2-133-141.pdf |
Задорожнюк Н. А. Нейромаркетинг и его особенности
Джерело: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=ecfor_2013_3_21 |
Дутко З. М. Особливості концепції нейромаркетингу як ефективного інструменту впливу на споживача
Джерело: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/22149/1/66-128-129.pdf |
Бердар М. М. Фінансова стратегія стійкого розвитку підприємства і підходи до її обгрунтування
Джерело http://www.economy.in.ua/?op=1&z=2911&i=11 |
|
|