Не проклинайте темряву, краще запаліть хоч одну свічку. А. Ейнштейн

Категорії розділу
Наукові статті [43]
Наукові статті
Наше опитування
Які чинники впливають на якість та інтенсивність Вашого навчання
Всього відповідей: 115
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Наукові статті

У розділі матеріалів: 43
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Далєвська Л., Цаплюк Я. Вивчення впливу нейромаркетингу на поведінку споживачів

Джерело: http://www.vtei.com.ua/doc/27.pdf

Наукові статті | Переглядів: 169 | Завантажень: 10 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

Громова Ю. І., Началова Є. М. Нейромаркетинг в міжнародній маркетинговій діяльності компаній

Джерело: https://kneu.edu.ua/ua/confere_nce/conf_0415/

Наукові статті | Переглядів: 174 | Завантажень: 11 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

http://visnyk-onu.od.ua/journal/2013_18_4_2/42.pdf

Наукові статті | Переглядів: 177 | Завантажень: 14 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

Сабіщенко О. В., Скрипник А. В. Моделювання вітроенергетичних потужностей як основи децентралізації енергопостачання

Джерело: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/eko/19nov2016/56.pdf

Наукові статті | Переглядів: 143 | Завантажень: 7 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

Миколайчук І. П. Формування механізму економічної стійкості підприємства

Джерело: http://ir.stu.cn.ua/bitstream/handle/123456789/11752/106-110.pdf?sequence=1

Наукові статті | Переглядів: 141 | Завантажень: 8 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

Кузьміна М. М. Розвиток вітроенергетики в Україні

Джерело: http://econtlaw.nlu.edu.ua/wp-content/uploads/2015/12/2-133-141.pdf

Наукові статті | Переглядів: 164 | Завантажень: 9 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

Задорожнюк Н. А. Нейромаркетинг и его особенности

Джерело: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=ecfor_2013_3_21

Наукові статті | Переглядів: 152 | Завантажень: 7 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

Дутко З. М. Особливості концепції нейромаркетингу як ефективного інструменту впливу на споживача

Джерело: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/22149/1/66-128-129.pdf

Наукові статті | Переглядів: 160 | Завантажень: 11 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (1)

Бердар М. М. Фінансова стратегія стійкого розвитку підприємства і підходи до її обгрунтування

Джерело http://www.economy.in.ua/?op=1&z=2911&i=11

Наукові статті | Переглядів: 140 | Завантажень: 8 | Додав: Ловець | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту